دفتر طراحی آرشیت

دکوراسیون داخلی و نمای خارجی

آموزش نرم افزار طراحی , معماری و صنعتی

تدریس نرم افزار catia  که کاربرد اساسی بسیار فراوان در صنعت را دارد. در زمینه نقشه کشی صنعتی , مدل سازی سه بعدی فنی همراه با جداول مهندسی و فنی آن  که یکی از نرم افزارهای اصلی در صنعت ایران و جهان می باشد .

تدریس نرم افزارهای گرافیکی photoshop , painter  که کاربرد اساسی در زمینه های گرافیکی , هنری , صنعتی , معماری و ... دارد .

 تدریس نرم افزار  Auto cad که در زمینه نقشه کشی صنعتی و معماری یکی از قدرتمند ترین نرم افزار ها می باشد . تدریس این نرم افزار به دو گونه معماری و صنعتی انجام می پذیرد .

تدریس نرم افزار  maya که یکی از قدرتمند ترین نرم افزار های موجود در زمینه انیمیشن , هنری , معماری , صنعتی می باشد . چون آموزش این نرم افزار قدرتمند در ایران به صورت حرفه ای و کامل به ندرت تدریس می شود بر آن شدیم که نرم افزار را به دوستان و علاقمندان این نرم افزار آموزش دهیم .

طراحی , اسکیس و راندوی دستی و کامپیوتری در زمینه طراحی صنعتی و معماری .

تمامی تدریس های بالا به دو صورت مقدماتی و پیشرفته صورت می پذیرد , که بر اساس میزان اطلاع هنرجو از این نرم افزار می باشد . یک جلسه رایگان برای آشنایی با این مجموعه , سطح آموزش و سر فصل آموزش  نرم افزارها برای تمامی علاقمندان در نظر گرفته شده است . این کلاس ها به صورت خصوصی و نیمه خصوصی با تعداد هنرجو کم در هر ساعت تدریس با قیمت مناسب صورت می پذیرد .

این نرم افزار ها به کمک دوستان حاضر در مجموعه آرشیت که دارای سوابق تحصیلی و کاری مربوط به رشته های مورد نظرمی باشد به علاقمندان به این رشته ها آموزش داده می شود . 

 

برای اطلاع از نحوه آموزش با شمارهای 09393673187 - 09123673187 تماس حاصل فرمائید .


مجموعه آرشیت در دپارتمان معماری در زمینه طراحی داخلی ( دکوراسیون ) , طراحی خارجی ( نمای کامپوزیت) , طراحی ویلاهای مدرن , بازسازی ساختمانهای قدیمی و فرسوده و مبلمان شهری فعالیت دارد . در این مجموعه ما به تمامی مشتریانمان از قبیل کارفرماها و شرکت های همکار و.... در زمینه مشاوره , طراحی و اجراء تسهیلات و امکانات بسیار خوبی ارایه می نمایم.  

 


 توانایی دپارتمان صنعتی مجموعه آرشیت در زمینه مشاوره , طراحی و اجراء محصولات صنعتی , تولیدات صنعتی و ماشین آلات صنعتی می باشد .
 

تهیه نقشه های کارگاهی , طراحی ماشین آلات , بهینه سازی تولیدات صنعتی , طراحی محصول , مهندسی معکوس و طراحی سه بعدی و ... از توانایی های مجموعه آرشیت می باشد .

 

نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:صنعت,نقشه کشی,نقشه کشی صنعتی,مهندسی,مهندسی معکوس,طراحی,طراحی صنعتی,تولید,طراحی محصول,catia,autocad,کتیا,اتوکد ,,ساعت 21:10 توسط ابوالفضل سهیلی نیا|


آخرين مطالب
» دپارتمان آموزش
» دپارتمان معماری
» دپارتمان صنعت
» لیست قیمت انواع ورق کامپوزیت
» ورق کامپوزیت چیست
» مشخصات عمومي پانل های الوتایل
» كليات روشهاي نصب
» نصب نمای کامپوزیت
» روشهای نصب کامپوزیت
» کاربردهای چوب در دکوراسیون داخلی
» فضای رستوران
» فضاهای مسکونی
» سالن های آرایش و زیبایی
» معرفی رشته طراحی صنعتی
» كف‌پوش‌هاي جديد را مي شناسيد؟
» دکوراسیون داخلی چیست؟
» سینما بهمن بیرجند
» کامپوزیت
» بانک سامان
» فنگ شویی چیست؟

Design By : Pichak